Referent-ka zákaznického servisu
Hledáme spolehlivého člověka s aktivním přístupem. Budeš administrativně podporovat činnost obchodního týmu a přispívat k úspěšnému fungování naší centrály v Brně.
Co u nás budeš dělat?
- Vyřizovat telefonické a emailové dotazy a poptávky od zákazníků.
- Zpracovávat nabídky a objednávky v našem informačním systému K2 – od potvrzení, komunikace se zákazníky až po konečnou fakturaci.
- Dohlížet nad průběhem zakázky od vystavení, termíny, platby, doprava.
- Komunikovat s kolegy uvnitř firmy, zejména s týmem logistiky, nákupu a obchodu.
- Obsluhovat zákazníky na pobočce, ti k nám chodí někdy i osobně si zboží objednat či vyzvednout.
- Zajišťovat administrativu (např. pošta, smlouvy, návštěvy, školení).
Co umíš a znáš?
- Umíš si samostatně, pečlivě a zodpovědně zorganizovat svoji práci.
- Máš příjemnou komunikaci se zákazníky i kolegy.
- Rád-a přemýšlíš a také realizuješ svoje myšlenky, jak zlepšit činnosti a procesy ve firmě.
- Uvítáme Tvoje zkušenosti na obdobné pozici a práci s informačním systémem.
Co Ti nabídneme?
- Úspěch firmy je tvořený prací našich lidí! Věříme jim a vážíme si jich!
- Benefity: 8 dní volna navíc, stravné, multisport karta, finanční podpora vzdělávání cizích jazyků, různé firemní sportovní a společenské akce.
- Co v oboru neznáš, rádi Tě naučíme. Dále od nás získáš podporu a zaškolení na naše produkty a průběžné vzdělávání v oboru.
- Budeš se u nás cítit dobře! A navíc, Tvoji kolegové jsou skvělí odborníci se smyslem pro týmovou spolupráci!
- Pracovní doba od 7:40h do 16:30h, v pátek do 15h, možný nástup od 1.2.2023
- Bereme to vážně! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovíme, zda jsme pro ně našli u nás zajímavou práci.
Místo výkonu práce:
Staneš se součástí skvělé party lidí. V Brně je centrála firmy, další kolegy máme v Plzni, Praze, Hradci Králové a Ostravě. Panuje tu přátelská atmosféra, vzájemný respekt a otevřená komunikace. Čeká Tě řada výzev v práci, která přináší společnosti užitek a lidem bezpečí.
Budeme rádi, když se nám ozveš. Pošli prosím informace o sobě přes kontaktní formulář nebo se ozvi přímo Markétě Svobodové, která pečuje o lidi v ABBASu.