Dunajec 2014

Stejně jako každý rok, i letos jsme vyrazili na vodu. Tentokrát jsme zavítali do zahraničí, do oblasti krásného národního parku Pieniny, zdolávali jsme řeku Dunajec a střídavě jsme pobývali na Slovensku a v Polsku.

Na letošní vodu jsme jeli všichni společně autobusem, takže i když před námi bylo několik hodin jízdy, cesta to byla zábavná a uvolněná. Už během cesty jsme obdivovali krásy Slovenska a obzvláště Vysokých Tater, které jsme viděli ze všech možných úhlů. Naší cílovou destinací byl hezký malý kemp v Červeném Klášteře, který se nachází na břehu řeky Dunajec a poskytuje výhled na kopce a louky s ovečkami.

Ovečky ochotně pózovaly fotografům

Po několika hodinách strávených v autobuse, nikdo neměl na spánek pomyšlení. Rozbili jsme stany a šli jsme navštívit místní kolibu. Naši hudebně nadaní kolegové nám zpříjemnili večer hrou na kytary s doprovodem kontrabasu a my je doplňovali zpěvem. Vzhledem k tomu, že následující den nás ostatní návštěvníci kempu chválili, jak hezky nám to šlo, bylo vidět, že jsme sehraní.

Během následujícího dopoledne jsme vyrazili na túru do přírodního parku na polském břehu řeky. Cílem naší cesty byl vrchol s názvem Tři koruny, který se nacházel ve výšce 982 m. n. m. Počasí nám přálo a tak byl výlet přírodou národního parku Pieniny krásným zážitkem. Vyhlídková plošina na vrcholu nabízí nádherný výhled do kraje s řekou a loukami v popředí a vysokými horami na pozadí. Výšlap byl místy náročný a strmý, ale i přesto jsme všichni vrchol úspěšně zdolali a výlet se líbil jak dětem, tak dospělým.

Pohled na Dunajec z polské stranyZ vrcholu Tří korun byl krásný výhled

V sobotu nás čekalo sjíždění řeky Dunajec. Tentokrát bylo pod mrakem a poprchávalo, ale to nám nezabránilo, abychom si výlet náležitě užili. Autobus nás vyvezl několik kilometrů nad náš kemp, odkud jsme každý vlastním tempem vyrazili zpět směrem do kempu. Vody bylo dost a tekla plynule, takže sjíždění bylo rychlé a nenáročné. Mohli jsme obdivovat okolní krajinu a potkávali jsme tradiční pltníky, kteří na řece vozili turisty. Řeka se vyznačuje čistou vodou a rychlým proudem, který nás bez větší námahy donesl až do cíle naší plavby.

Celkem jsme po řece ujeli přibližně 17 km a zastavili jsme před hranicí s Polskem. Během vystupování z lodí se spustila pořádná průtrž mračen a než jsme doběhli do autobusu, byli jsme promočení více než za hodiny strávené na lodi.

Dunajec tekl rychle a plynuleOblékli jsme záchranné vesty a vyrazili na vodu

Během návratu do kempu se počasí umoudřilo, všichni jsme se sešli u společného stolu a užívali si poslední večer výletu. Následující den ráno jsme sbalili stany, naposledy jsme si prohlédli náš kemp a okolní přírodu. Na památku jsme si odvezli Tatranské čaje, ovčí sýry a spoustu krásných vzpomínek a nezapomenutelných zážitků.

Tým ABBAS míří na Tři koruny

Díky letošní vodě jsem mohla blíže poznat své kolegy a už teď se těším na náš další společný výlet.

Chcete se také stát součástí ABBAS týmu? Podívejte se na aktuálně otevřené pozice, možná hledáme právě Vás.

Chcete být informováni o zajímavostech a novinkách v oboru? S naším newsletterem vám nic důležitého neunikne.

Mohlo by vás zajímat:

ABBAS na Pálavě
Stejně jako v loňském roce, i letos jsme vyrazili do oblasti moravských vinic, středověkých zřícenin a archeologických nalezišť. Využili jsme posledních teplých letních dnů, vzali své děti a partnery a vyjeli jsme na Pálavu.

ABBAS běhá Maraton
Dne 3. 5. 2015 se v Praze konal již 21. ročník Volkswagen Maraton Praha, opět pod záštitou sdružení RunCzech a ABBAS byl aktivně u toho. Jaké dojmy jsem si odnesl z celého závodu?

Sjížděli jsme Vltavu
Jako každý rok, i letos jsme vyrazili na vodu. Tentokrát jsme zvolili horní úsek Vltavy a zamířili jsme do oblasti nedotčené přírody, kde jsme proplouvali chráněnou krajinnou oblastí Národního parku Šumava.

Ze života firmy, uloženo 20.6.2014, vytisknout článek

Hodnotit článek: Líbí 188 ((nelibi)) 176
Sdílet článek: |

Vložit příspěvek

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Autor článku

Milada Zemanová

E-mail: milada.zemanova@abbas.cz

Další články autora

Zastupujeme značky

accur8vision | adpro | ajax | artec group | assa abloy | axis | bosch | c4 | cias | comelit | dahua | digifort | dominus | esser | flir | genetec | hanwha | ids | ksenia | lensation | metel | paxton | pelco | protectowire | rosslare | sbi | sorhea | sprinx | stid | tritón | tyco | ubiquiti networks | uEye | zettler